Vad hände ???

cetzyboy

Trådstartare
Står på jobbet med kunder och rätt som det var hörs en smäll och kunden säger , det for iväg något i golvet. Jag står med ryggen mot och såg inte utan hörde bara smällen som var rätt rejäl. Kunden däremot såg hur de for iväg.
Går fram och ser att 10 st provbitar av stenbänkskivor ca 4 kg/st farit iväg över golvet ur sitt ställ så långt som 3 m .
Vi har testat och känt de ligger stadigt och kan inte ramla ner av sig själva .
Spännande på jobbet ibland :crazy:
 
Någon som stötte till dem?
Någon som stött till en av skivorna tidigareoch så gled den ned nu?

Jordskalv? ;)
 
Någon som stötte till dem?
Någon som stött till en av skivorna tidigareoch så gled den ned nu?

Jordskalv? ;)
Vi har grubblat på jordskalv men tror inte det varit nåt i härnösand.
Provat puttat ner dem men krävs lite kraft och då for de rakt ner inte framåt typ 3 meter
 
Står på jobbet med kunder och rätt som det var hörs en smäll och kunden säger , det for iväg något i golvet. Jag står med ryggen mot och såg inte utan hörde bara smällen som var rätt rejäl. Kunden däremot såg hur de for iväg.
Går fram och ser att 10 st provbitar av stenbänkskivor ca 4 kg/st farit iväg över golvet ur sitt ställ så långt som 3 m .
Vi har testat och känt de ligger stadigt och kan inte ramla ner av sig själva .
Spännande på jobbet ibland :crazy:
Dominoeffekt?
 
Hade ett glas som bara exploderade i skåpet en dag. Kan det bli något liknade på sten? Alltså spänningar och så rätt vad det är så pang :D eller de kanske var hela allihop?
Höll på att gräva upp en stor stenbumling en gång och så en dag när jag kom ut hade den delat sig i två bitar vilket var väldigt tacksamt :up:
Annars så är det kanske en Poltergeist :p
Jag tror för övrigt att min jobblokal är hemsökt :cautious:
;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 300
Senast: Calmiche
·
Äldre tror ni på sånt ?? Vi råkade ut för en sak på jobbet för några veckor sedan att 10 st tunga bänkskiveprover i sten for iväg över golvet...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 522
Senast: Myzan87
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
5 990
Senast: sorbifolia
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 448
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp