Vad hände sen...min favoritbloggerska

Pasha

Trådstartare
Någon mer än mig som följde Irinas fantastiska blogg "Livet sett genom rosa glasögon" om positivitet och attraktionslagen ?
Var tog hon vägen och vad gör hon idag ?

Någon mer än mig som följde Irinas fantastiska blogg "Livet sett genom rosa glasögon" om positivitet och attraktionslagen ?
Var tog hon vägen och vad gör hon idag ?
Irina träffade en man, reste till USA och blev sannolikt kvar.
Mannen ifråga uppskattade inte ett exploaterat privatliv, medan Irina kände sig klar med bloggandet och avslutade sitt epos. Attraktionsguiderna finns dock kvar.

Ja...det var väl det sista som fanns att läsa på bloggen.. Jag är bara så fruktansvärt nyfiken och undrar hur hon har det idag...

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 293
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
269
Senast: Luff
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 369
Senast: sardellen
·
Kropp & Själ ...hur började era symptom? Och hur gamla var ni? Jag har de senaste två åren fått värk i fingrarna från och till, speciellt när det är...
Svar
1
· Visningar
248
Senast: Norma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka