Vad händer med min häst?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare _Nova_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 681
N

_Nova_

Hej! Är riktigt orolig för min pålle.. Hon har blivit jätte mager på de sista, revbenen har börjat synts hur väl som helst.. =( Har även tre andra hästar och de har bra mkt hull så är inte för att hon får för lite mat.. Hon har även svår hosta som blivit värre de sista, och snorar, sen häromdan tänkte ja skritta ut en sväng me henne och då andades hon hur tungt som helst, lät jätte anfådd så hoppa av o ledde henne hem.. Vad ska ja ta mig till.. testat ringt vet idag men inte fått svar..

Sv: Vad händer med min häst?

Ring vet igen. Och igen.
Det låter ju ganska illa! *tycker synd om*

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 387
Senast: mars
·
Träning Jag har en stor valack född 2018 där vi har stora problem med att få till galoppen. Han är stor, närmre 180 och ganska tung. Mentalt en... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 152
Senast: banani
·
Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och... 2
Svar
29
· Visningar
7 276
Senast: Habina
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 802
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI