Vad händer med Red Skin?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare EmelieStrandberg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 936
E

EmelieStrandberg

Någon vet vad som hände med d-ponnyn Red SKin som tävlades av Emelie Strandberg under 03 och 04...NU senast under Amalia Carlsson? Undrar för att jag har hört så mycket konstigt om detta..?!

Sv: Vad händer med Red Skin?

Tråden ligger nog rätt fel. Passar bättre på gnägg eller under den gren ponnyn tävlade i möjligtvis.

Sv: Vad händer med Red Skin?

Det är väl enklare att gå till källan, dvs den som har hästen nu eller någon i dess närhet tex tränaren, och fråga i stället för att starta ännu fler spekulationer som en tråd på nätet kan leda till?

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
270
Senast: Luff
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 575
Senast: Idaw83
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 496
Senast: Edla
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka