vad händer?

starcraft

Trådstartare
helt plötsligt när jag sitter på buke kan jag inte svara på trådar. Jag kan inte skriva inlägg. Det är som om tangentbordet låser sig och det kommer inga bokstäver i rutan där man skriver. Efter ett tag släpper det visserligen, men det är ju så irriterande. Hittills har jag bara upptäckt det på buke, är det något som beror på buke? eller beror det på något annat? snälla någon som vet?

Sv: vad händer?

jo just nu ja, men det är inte alltid det funkar. Problemet dyker bara upp ibland. som om tangentbordet låser sig, men hittills har det bara hänt på bukefalos. Men jag skulle vilja veta om det beror på min dator eller på buke? Och vad man i så fall kan göra åt det?

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
269
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 405
Senast: Enya
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 927
Senast: Nota
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 899
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka