vad har ni för...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare cleopatra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 792
C

cleopatra

undrar bara vad ni har för transporter... vi vill köpa en ny äkta boggi med sadelkammare som inte är för dyr och jättetung, men vi vet inte vilket märke vi vill ha... någon som har något bra släp att rekomendera???

Sv: vad har ni för...

en enaxlad gammal tranesläå från tidigt 80-t :)

min kompis har en boggie boj,med sadelkammare och är bra,va inte så apdyr heller har jag för

vi kör ett Umesläpp med boggie o fronturlastning (dock använder vi de inte!!)
tycker de är jättebra men är nog ganska dyra.. svårt ofå tag på beg.

Har en Ifor med kombinationsramp bak. Denna transport gör så att jag ÄNTLIGEN kan köra själv till ridhuset. Innan var han väldigt svårlastad, men med stepup in och fronturlastning ut går det super.

Dock har den ingen sadelkammare men huvudsaken är att vi är nöjda med släpet för övrigt och det är vi:love:

Har en Startrailer, diamant. Extra bred och boggie. Dock ingen sadelkammare men vi är så nöjda ändå! Jag har bra plats i bilen för sadlar och sånt så det gör inget.

DSCN2610.jpg

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 229
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
283
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Vet ni om det finns några vinterridstövlar som är fodrade med äkta fårskinn? Jag hittar bara med fuskpäls vilket jag upplever att det...
Svar
2
· Visningar
268
Senast: Bison
·
Utrustning Jag måste sälja nuvarande transporten för att byta till en fronturlastad. Kraven är stabil, aluminium eller kompositgolv, sadelkammare... 2
Svar
28
· Visningar
1 156
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka