Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min moster hade god jaktlycka när hon gillrade fällorna med doftljusDet är race på mellantaket. Dags att gillra fällorna...men med vad?
Era bästa tips, tack!
Lucern-pelletsDet är race på mellantaket. Dags att gillra fällorna...men med vad?
Era bästa tips, tack!
Dom har jag i mitt stallskåp. Tar nästan en om dagen vintertidJag köpte färdiga plastfällor som har nåt konstgjort bete som hållit i en månad nu. Tagit typ 15 möss med samma bete nu. Så jäkla smidiga och billiga. Visa bifogad fil 20815
Här också blivit rekommenderad Snickers, av Anticimex.Snickers enligt släktingen som har ett torp.
Dessa är det bästa på mössen som jag testat hittills.Jag köpte färdiga plastfällor som har nåt konstgjort bete som hållit i en månad nu. Tagit typ 15 möss med samma bete nu. Så jäkla smidiga och billiga. Visa bifogad fil 20815
Var köpte du @em-pirre ?Jag köpte färdiga plastfällor som har nåt konstgjort bete som hållit i en månad nu. Tagit typ 15 möss med samma bete nu. Så jäkla smidiga och billiga. Visa bifogad fil 20815