ako
Trådstartare
Förra vintern var ju Ludde liten o det var inga bekymmer att få ner honom o vinteroverallen i manducan. Nu är han - så klart- större (fyller ett i oktober), och jag tror att jag kommer att bära honom mycket även i vinter, bara han fortsätter gilla det -det är sååå praktiskt att ha honom på ryggen o promenera med hundarna. Nu när det varit lite höstigt några dagar har han haft vindjacka o överdragsbrallor, vilket ju funkar helt utmärkt, men den nyinköpte vinteroverallen ser väääldigt stor ut där den hänger på sin galge - kommer han verkligen få plats i den i vår Beco Butterfly II i vinter...?
Hur gör ni andra som bär lite större barn i manduca, beco o liknande ergonomiska selar? HAr ni overall på eller använder ni bärskydd eller bärjacka? Är det krångligt att få på bärskydd om man bär på ryggen? Ett bärskydd skulle jag kunna tänka mig att köpa, bärjacka är jag ärligt talat inte så himla sugen på - för dyrt och används "bara" när man bär.
Tackar på förhand
!
Hur gör ni andra som bär lite större barn i manduca, beco o liknande ergonomiska selar? HAr ni overall på eller använder ni bärskydd eller bärjacka? Är det krångligt att få på bärskydd om man bär på ryggen? Ett bärskydd skulle jag kunna tänka mig att köpa, bärjacka är jag ärligt talat inte så himla sugen på - för dyrt och används "bara" när man bär.
Tackar på förhand