Vad har ni...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Kimz0r
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 766
Sv: Vad har ni...

GUD vilket underbart koppel! :love:
Ett sånt vill jag ha till min snäcka.

Har bara ett enkelt svart, tunt till min. Ska försöka hitta nåt snyggare när jag har tid och ork. :D

Nu ser jag att på bild ett är det uppfödarens kedjehelstryp, så ignorera den bilden! :angel:
Om du känner någon som ska till Cruft's i vår är det ett ypperligt tillfälle att köpa dessa! De utan kedja är lite billigare, konstruerade ungefär likadant - alltså halvstryp. Min kostade typ 350 kr.

/Ishtar

Sv: Vad har ni...

Jag har en antikfärgad kedja med läderhandtag,samt retrieverkoppel i olika färger beroende vad jag har på mej så att vi matchar varandra! Min tik är mörkbrun.

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 413
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 150
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 555
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 523
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka