Vad heter blomman?

tanten

Trådstartare
Men hjälp, min hjärna har checkat ut.

Vad heter den ettåring som växer på rak stjälk, dillaktiga blad och en rosa krage högst upp.
VET vad den heter men inte just nu :arghh:
 
En AI tränad på Buke :love: Fantastisk idé!

Visst vore det! Det här representanter ändå en betydligt bättre del av internet än reddit och vad mer de nu använder för att träna AI. :idea: Man kan få svar på typ vad som helst, folk stöttar varandra, men är beredda att säga ifrån när de ser något som inte funkar (och stannar kvar i diskussionen istället för att överge den som behövde en ögonöppnare).

Däremellan är det ofta hejdlöst roligt.

:love:
 
Visst vore det! Det här representanter ändå en betydligt bättre del av internet än reddit och vad mer de nu använder för att träna AI. :idea: Man kan få svar på typ vad som helst, folk stöttar varandra, men är beredda att säga ifrån när de ser något som inte funkar (och stannar kvar i diskussionen istället för att överge den som behövde en ögonöppnare).

Däremellan är det ofta hejdlöst roligt.

:love:

Ja, vilket annat forum har en snuskpoesitråd?! :D
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
774
Senast: Rosett
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
303
Senast: Hellhound
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp