Vad i hela friden är detta??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare prallan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 880
P

prallan

Dessa säljes som ridstövlar!:eek: Har jag missat något nytt mode eller? Eller är de vanliga inom någon specifik gren?

Skärmavbild 2018-11-16 kl. 22.05.31.webp

Dessa säljes som ridstövlar!:eek: Har jag missat något nytt mode eller? Eller är de vanliga inom någon specifik gren?

Visa bifogad fil 21611
Jag tror att det är ett barn eller liten vuxen som testar dem.Jag har vida vader och har inte kommit i ridstövlar på 12 år utan enbart haft ridskor och om jag haft turen att hitta shortchaps modell noshörningsben... Tittar du på byxans ben o jämför med fotstorlek, ser det väldigt oproportionerligt ut... så det skulle kunna vara ett par vanliga ridstövlar storl 42-43 åt mig.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
16
· Visningar
624
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
452
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka