Vad i hela friden är detta??

P

prallan

Dessa säljes som ridstövlar!:eek: Har jag missat något nytt mode eller? Eller är de vanliga inom någon specifik gren?

Skärmavbild 2018-11-16 kl. 22.05.31.png
 
Dessa säljes som ridstövlar!:eek: Har jag missat något nytt mode eller? Eller är de vanliga inom någon specifik gren?

Visa bifogad fil 21611
Jag tror att det är ett barn eller liten vuxen som testar dem.Jag har vida vader och har inte kommit i ridstövlar på 12 år utan enbart haft ridskor och om jag haft turen att hitta shortchaps modell noshörningsben... Tittar du på byxans ben o jämför med fotstorlek, ser det väldigt oproportionerligt ut... så det skulle kunna vara ett par vanliga ridstövlar storl 42-43 åt mig.
 

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 945
Senast: mars
·
Tjatter Jag har fått nytt pass och behöver uppdatera min reseprofil på jobbet. Var i hela fridens namn hittar jag dokumentnumret? Det jag...
Svar
14
· Visningar
1 765
Senast: Clabbe
·
Utrustning Jag har inte tidigare haft några större problem med skav vid skänkeln (lite nött kan det se ut på sommaren, men inte mer) men nu med...
Svar
14
· Visningar
966
Senast: fio
·
Foder & Strö Jag hamnade i en INTÄRNÄTT-diskussion på en annan (amerikansk) sajt om faran med att ge hästar hela äpplen och morötter! Tydligen kan...
2
Svar
33
· Visningar
2 778
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp