Seabaz
Trådstartare
Släpåterförsäljare!
Jag kommer inte få mitt släp förrän 3e veckan i mars om jag har TUR!
Offerten skickades till fabriken i mitten av februari och där står det "leveranstid 4-5 veckor".
Är jag så jävla maktlös nu verkligen?
Jag har frågat om jag får låna ett släp av honom sålänge?
Om han kan bjussa på vinterdäck till mig som kompensation?
Men alla mina kunden-nöjd förslag slingrar han sig ur
Det enda han har gjort är att lova hjälpa till att köra "om jag ska flytta på hästen nångång".
HALLÅ?? Jag ska åka och träna med hästen och inte f-n vill jag ha med honom då? Jag är inte hans kompis, jag är hans kund!
Och i och med att det är försäkringsbolag som betalar för släpet så kan jag inte bara slänga in handduken och säga att jag vill inte handla av honom.......
Är jag helt maktlös???
Försäkringsbolaget har ju antagligen betalat handpenning på släpet redan men jag ät inte helt säker...
Jag kommer inte få mitt släp förrän 3e veckan i mars om jag har TUR!
Offerten skickades till fabriken i mitten av februari och där står det "leveranstid 4-5 veckor".
Är jag så jävla maktlös nu verkligen?
Jag har frågat om jag får låna ett släp av honom sålänge?
Om han kan bjussa på vinterdäck till mig som kompensation?
Men alla mina kunden-nöjd förslag slingrar han sig ur
Det enda han har gjort är att lova hjälpa till att köra "om jag ska flytta på hästen nångång".
HALLÅ?? Jag ska åka och träna med hästen och inte f-n vill jag ha med honom då? Jag är inte hans kompis, jag är hans kund!
Och i och med att det är försäkringsbolag som betalar för släpet så kan jag inte bara slänga in handduken och säga att jag vill inte handla av honom.......
Är jag helt maktlös???
Försäkringsbolaget har ju antagligen betalat handpenning på släpet redan men jag ät inte helt säker...