Vad kan detta vara för stövlar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MangoLinda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 993
M

MangoLinda

Jag undrar om någon vet vilket märket det är på mina stövlar, de är svarta, väääldigt smala, en guld " plopp" på utsidan där det ser ut som en häst ( ungefär ) som har lite öppen mun med bakåtstukna ögon och på höger sida på guld ploppen finns det ett uppochner vänt D. Jag vet inte om det förestället ett D och en häst men det ser iaf ut så. Jag tror dom är ganska dyra. Köpte dom från en som inte kunde ha dom längre och nu har mina ben också blivit för feta, hehe.

Sv: Vad kan detta vara för stövlar?

Sergio Grasso, kanske?
Bild

Kanske inte just den modellen, men ja :p

6.gif

så ser ialla falla Sergio Grasso logga ut!

Japp, det är sånna! tackar! :D :D :D
Jag tänkte sälja dom, det är vanliga stövlar, svarta, i bra skick. Hur mycket kan dom vara värda?

som nya kostar dom minst 5500:- och är de använda och begagnade..så ja runt 2000:- kanske? Beror ju helt på skicket!
vad köpte du dom själv dom för?

hahaha, det är ett skämt, jag betalade 200!!

detta kan ju bli ett perfekt sätt att fylla på julklappskassan :) :D :D :D :D

Dom är väldigt leriga nu men om jag putsar upp dom blir dom nog finare:) men de är ju inte i toppskick nu men dom är ju inte slitna eftersom jag inte kunnat få i mina fötter i dem = inte använda så jättelänge. Jag skäms över hur jag har hanterat dom stackars dyra stövlarna. haha, Jag trodde inte att dom var så dyra. Jag gjorde nog ett fynd!

Ingen annan som har något förslag om pris? Vill få måååånga!

du har ingen bild på dem då?, lättare att bedöma då? men utgå från ca halva priset för att få en köpare, men då ska stövlarna också vara i RIKTIGT BRA SKICK. är de i lite halvdant skick kanske runt 1500-1800 kanske? ska du skriva annons kan du ju annars t.ex. skriva högstbjudande men minst 1500:-, förslagsvis 2000:- men prutbart, eller något liknande. testa och annonsera ut dem på typ tradera annars. :)

okej, tack! men om dom kostade runt 5500 kr i nypris o jag köpte dom för 200 kr!, otroligt:) hehe,

Ja, det kan man ju kalla för tur!
Har en kompis som hittade NYA helskodda piekurridbyxor, manchester dessutom för 30:-, de brukar kosta minst 1000:- för ett par pikeur annars.. och dessutom var det ju både manchester o helskodda som sagt.. Det kallar ja också tur. :)

vart köper man detta så billigt?

Liknande trådar

Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 533
Senast: Nevermind
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter ett par nya ridstövlar. Jag har kollat lite på Alex Boots stövlar, dom som är lackade längst upp då dom är...
Svar
2
· Visningar
955
Senast: Beeboppe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Av någon outgrundlig anledning har jag anmält mig till en hopptävling som ridskolans ridklubb anordnar. :) Jag har aldrig tävlat förut...
Svar
0
· Visningar
674
Senast: cassiopeja
·
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras... 2
Svar
21
· Visningar
4 365

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka