Bukefalos 28 år!

Vad kan man begära?

Trissa

Trådstartare
Jag fick nyss en förfrågan om att sälja min hundkoja med tillhörande hundgård. Har inte haft några planer på det innan, men den används ju faktiskt i princip inte alls.

Kojan är enkel att prissätta, det blir vad jag har gett för den, men vad kan jag ta för sektionerna tycker ni? Det är vanliga hundgårdssektioner, 1200*1800 tror jag. Har suttit uppe några år och det fattas väl en skruv här och där, men annars är de fullt brukbara. Jag tror jag har sju eller åtta stycken, plus en dörr.
 
Kan man inte hitta något liknade på nätet, kolla ny pris och ta 50% kanske? Eller 60%?
Svårt att säga hur mycket, men kolla gärna vad nya kostar. Med det i bakhuvudet kan du ju alltid säga att de får lägga ett bud.
Lycka till!
 
Han som var intresserad ringde mitt i mitt räknande, förstås, så jag försökte att få honom att lägga ett bud. Icke sa nicke, han ville veta hur mycket jag hade tänkt mig! :crazy: Så jag drog till med 300 spänn per sektion, och det köpte han rätt av! Nu blir det mycket extra märgben till vovvarna för dom pengarna! :D
 
Jaha, ja det var ju snabbt och lätt ordnat!
Då får de ligga inne och mysa nu när hund gården skall bort. Det gillar de säkert!
 
Ja, den står nere vid sommarstugan, så de dagarna per år den användes är ju lätt räknade... Och de var aldrig jätteförtjusta i den från början heller. :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp