vad kan vara felet...

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare mubella
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 630
M

mubella

Har en shettis som för några veckor sedan började halta på ett bakben å blev bättre efter några dagar,har gått mest med mindre barn på ryggen ingen hårdare träning.Nu började hon halta på ena frambenet å är värst när hon går i ena varvet...travar hyfsat på mjuktunderlag rakfram...

Sv: vad kan vara felet...

Det är förstås helt omöjligt att säga så här på internet, men det skulle t ex kunna vara fång, så läs på om sjukdomen och se om det är fler symptom som stämmer. I så fall behöver nämligen hästen få vård akut.

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 571
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 215
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
1 081
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Efter många månader av hästletande så hittade jag äntligen hästen med stort H. Men, under besiktning han var halt på böjt spår i trav i... 2
Svar
27
· Visningar
4 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka