Vad köptes på EuroHorse?!

Sv: Vad köptes på EuroHorse?!

Jag köpte 3par ridbyxor!Hittade mina gamla favoriter på rea med gubbveck.Tyvärr vita (som jag redan hade 2par),men de går säkert åt.Samt 1par snygga blårutiga och ett par blå manchester hos ett ungerskt företag,totalt800:- för tre par,så jag är nöjd.
Hittade också ett par Mountain horse HighRider för 900:-,satt som en smäck,så det gick inte att motstå.
Sedan fick hästarna ett par Protec senskydd från Börjes,125:-
Samt som alla andra massor av tidningar.Behöver nog en veckas semster för att hinna läsa!
 
Sv: Vad köptes på EuroHorse?!

Jag hade med mig stora plånboken och kom hem med (fanfar):

-Ett schabrak från Capriati, lila-marinblårutigt. Har suktat efter det skitlänge. 100 kr :love: Tilläggas bör att jag precis har sålt min sadel. Men va fasen... :p
-B-vitamin till pälsmonstret hemma. 55 kr

Alltså kom jag hem med 1345 kr över. Och det GÅR ju bara inte att spara pengar heller, så därför satte jag mig vid datorn och beställde prylar från Hööks när jag kom hem. :cool: För ca 800 kr. Bland annat en jacka och en ny grimma.

Galet var ordet...
 
Sv: Vad köptes på EuroHorse?!

Knapplån...

Köpte

*Ett dressyrschabrak och ett hoppschabrak vita med beige&brun tross, båda 120:- Börjes
*3 set med fleecelindor (4st) svarta och gråa ena setet 50:- de andra 2 seten 80:-
*Sporrar 1cm
*Helskodda ridbyxor, ett par vinröda ett par gråa.

Sen skulle jag ha ett bett, men jag hittade inget jag ville ha, Gjord med platta hittade jag inte heller någon till bra pris i vettig kvalité s¨¨ köpte jag en på Eko istället för 700:- i kanon kvalle....

Jag blev besviken på mässan iår, men det kan ju bero på 40graders feber också :(
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp