Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min tomte hade hittat helt rätt och jag fick ett par marinblå Pikeur Cindy och en marinblå Uvex-hjälm väldigt uppskattat och det enda jag hade önskat mig!
Sen fick jag en hel del annat också, inte hästrelaterat
fick rambo newmarket täcke i färgen golden stripes, ska bytas mot den blåa varianten, men precis vad jag hade önskat mig. fick dessutom ny ridjacka, ridstrumpor, mössa och halsduk från horseware
juste! täckestvätt från horse ware oxå!
Nya svarta dressyrbenskydd med ludd (som tur var inte vita för de har logga, så hade inte kunnat tävla med dem ändå)
Lumberjacka (varseljacka) - slippa strula med reflexvästen hela vintern
Presentkort på Horze
Ridbyxor
Rasp (till hovarna alltså)
Termoridbyxor
Tomten kom med ett Rambo Supreme till hästen, Kingsland "Josephine" -dunjacka till mig och lite ekonomiskt bistånd som kommer delvis gå till en ny hjälm och resterande kommer sparas till GHS
fick
*en correction padd från jacson, ska dock bytas ut då jag inte tycker om att det är fickor för inlägg, kilpadd behöver jag inte ändå. sen så är ullet inte särskilt tjockt. (lite kräsen med vad som hamnar på hästens rygg )
* ett brunt dressyr spä i slätt läder ligger perfekt i handen och är helt underbart
* en ljus rosa ridjacka från gersemi.
* stallboken 2012
Presentkort på lokala ridsportsbutiken som även ger 15% på valfri vara
Rosa höpåsar
Dyon cross bricole som dessvärre inte passade och ska bytas ut mot antingen ett par soft upp eller ett dyon the difference.
Jag fick faktiskt också lite hästsaker, av mina föräldrar som inte kan något om hästar. Jag hade skrivit exakt strl, och vad det var jag ville ha. Men färgerna hade dom valt ut. Jag har en haflinger!
Ett brunt fleecetäcke med beige kant. Superfint och passar jättebra till hans färger!
Ett marinblått shabrak med guldig board. Hade kanske inte valt exakt det själv, men det var fint så jag tänker absolut inte byta!
Ett par boots. Iofs inte så mycket färger att välja
Jag fick mycket mer än jag hade trott:
- Brunt och beige dressyrschabrak
- brunt och vinrött dressyrschabrak
- Grimma med fleecefoder på nacke och nos
- Presentkort till en lokal ridsportbutik för att kunna köpa mig en ny ridhjälm
Fick ett fleecetäcke från Hööks JH serie, det marinblåa med brun/vit passpoal. Blev skitnsyggt på hästen, så det valet gjorde sambon bra!
Fick även presentkort på vår lokala hästsportaffär. Gillar deras sortiment
Min tomte kom med fina paket.
Kingsland Almesdale väst
Kingsland Langdon fleece
Och pengar vilket kommer gå till hästsaker
Väst och fleecen på. Fick även det bästa, en sista jul tsm med min fina.
Ponnyn fick även lite saker han av tomtisen.
Lickit boll
Vattenhink
Betfor hink
Lindor till ett schabrak han har
Plus en 20kg morotssäck som uppskattas mest
Hundträning Några tankar på vad som skulle kunna ha förändrats: Något med kisseriet så att han behöver ut oftare, försämrad syn eller hörsel som gör...