Vad saknar du till din katt?

K

kattkurs

Hej!
Vad saknar du som kattägare till din katt?
Det du saknar, finns det till försäljning och i så fall vad hindrar dig från att köpa det?
Jag har kollat runt och har märkt att allt är hutlöst dyrt. Det finns inte heller någon bra djuraffär där allt finns samlat. Därför tänkte jag tipsa i alla fall djuraffären i närheten om saker som många kattägare vill ha så kom med tips :)
Kanske kan jag påverka utbudet!

//My
 
Sv: Vad saknar du till din katt?

Djuraffärer borde visa bilder på saker de kan ta hem istället för att ta hem och sälja när det väl är hemma. Tänker då på typ "skräddarsydda" klösträd, de som finns i affären är kanske inte vad man vill ha, att köpa själv från grossist går, vad jag vet inte. Så att peka, (förbetala) och vänta på att det kommer hem vore bra.
 
Sv: Vad saknar du till din katt?

Klösträd köper man annars snabbt enkelt och billigt på tyska ebay. Där finns många olika varianter och naturligtvis bild på dem.
 
Sv: Vad saknar du till din katt?

Saknar möjligheten att ha henne ute.
Bor helt galet fel för att kunna ha det som det är nu.
 
Sv: Vad saknar du till din katt?

Jag saknar en kattkompis till det lilla monstret... Leken "driva matte till vansinne" är inte så rolig längre...
 
Sv: Vad saknar du till din katt?

Jag saknar snygga kattmöbler och klösträd som kan passa in i inredningen. Allt är bara fult och i leopardmönster.
 
Sv: Vad saknar du till din katt?

Jag skulle vilja ha en voljär till flickorna ute vid sommarstugan. De är ju inne katter så vågar inte släppa dem. Har ett gammalt körsbärsträd som jag tänkte rama in i en stor bur, som de kan lufta sig lite i när matte vill göra nått annat än att stå med en sittandes katt i kopplet. Skulle gärna köpa för att slippa besväret att bygga :p
 
Sv: Vad saknar du till din katt?

Jag saknar väl inte så mycket,

MEN...


Iak Tiggra katen såmm bår her tykär att hvi wilja ha små smaskiga åk tjåkka fåglur såm vi let kan fånka åk eta!

Åk katen Franzz såm er en klompig kat han vil ha många ganska lånksama fjerrillar såm han kan läka mäd.

Sädah har thet flötat hitt en dåm kat såm er rödd åk storr, bara så dära ytan att mate sakt at han fårr bo herr!!!

Dåmma kat det er åk han etårr up våras matt!!!

Men Grima vårran gamla kat ven han fresår ått dena dera dåmma rödd kat ok vi håpas derrfår at den snart stikor !

:angel:
 
Sv: Vad saknar du till din katt?

Jag vill ha en riktigt stor kattlåda av "pee-weetyp". Vi har redan gjort en av två lådor från Ikea men det tog en hel kväll att stå och borra hål så jag hade gärna köpt en att ha till nedervåningen.
 
Sv: Vad saknar du till din katt?

Saknar bara en kattkompis till henne. Annars behöver jag nog inget.:)
 
Sv: Vad saknar du till din katt?

Det haller jag verkligen med om!
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 303
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej allihop! Min vapendragare Zorro har hunnit bli 18 år och efter att ha gjort ett blodprov konstaterades det att han har njurproblem...
Svar
19
· Visningar
2 379
Senast: Jamienoble
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 618
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 679

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hijabis i stallet!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp