Vad ska hon heta!? :O

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare AnnaMalm_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 1 772
A

AnnaMalm_

Vad ska min lilla ängel heta? :love: Ronja dyker upp i mitt huvud men vet inte om jag är nöjd med det.. Någon som har något förslag?
Hon kommer bli liten och är väldigt glad och modig. Upptäcksfärder är det roligaste. Har lite taxkropp med lång rygg och korta ben.

29182138.jpg

29182149.jpg

29182170.jpg

29182171.jpg

Sv: Vad ska hon heta!? :O

Ronja är fint!!!

Smilla eller Laika tycker jag oxå passar på pigga o nyfikna hundar :)

Fast Ronja är ju så vanligt.

Själv tycker jag om lite ovanligare namn. Det kanske är en "lakrits"?

Tack:) Laika är ju jättefint tål att tänkas på!

Ja det är det jag känner med, att det är för vanligt. Lakrits låter nog mer som ett pojknamn i mina öron :D

ALla hundar heter ju Ronja. Det är fint, men så vanligt. Luna, som någon sa, är ju fint :)

Annars gillar jag äldre människonamn som Alma, Elvy, Gunborg, Harriet, Helga, Dagmar, Astrid.

Alinde är ett fint och ovanligt namn. Men det är ju inte alla som gillar trestaviga namn.

Senast ändrad:

Ja Luna är jättesött men min pappa har än häst som heter Luna så det känns så konstigt^^

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 926
Senast: Nota
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 545
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 149
Senast: __sofia__
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 072
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka