Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ledig, rastlös, ganska pank och himlen är grå. Vad ska jag och mina vänner hitta på? Gärna något aktivt då senaste veckorna enbart bestått av picknick, middagar och vin. Vi är inte så kulturintresserade, annars är vi öppna för vad som helst (tror jag?).
Hittade inget lockande på den sidan eller någon annan Stockholmssida så jag tänkte att någon kanske sitter inne med en bra idé Finns tusen saker att göra om man har pengar men nu har vi inte det
Nu är det ju som sagt inte så roligt väder men det är åtminstone varmt
Om ni har varsin cykel kan ni ju cykla ut mot Djurgården, Lidingö eller vad som ligger bäst till, det är fint trots moln ¨
gå ett varv runt söder alt. knata ner runt gamla stan, kolla i alla crazy affärer, köp nån billig macka/picknick och sätt er i en park? Det är det jag brukar göra när jag inte har något att göra, och när jag är pank haha.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hundträning Jag och Tilda går en ny spårkurs nu (3e tillfället idag) med apporter för första gången. Tidigare kurser (personspår och id-sök) Har det...