Vad ska jag ta med mig?

Bonita4

Trådstartare
Ska på en gemensam födelsedagsfest som ordnas av en nära vän och en vän till henne. När min vän fyllde år hade hon en middag och jag hade då med mig födelsedagspresent till henne.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ha med mig på festen jag ska på. Min vän har ju redan fått present och hennes vän är jag bara bekant med = känns knasigt att köpa en fin present, eller? Har iallafall ingen aning om vad jag skulle köpa isåfall.

Saken är den att andra gäster eventuellt har med födelsedagspresenter eftersom alla inte var med på middagen som ordnades på själva födelsedagen. Kan jag ta med en varsin flaska bubbel eller blir det snålt? Kommer ju sitta som en idiot vid eventuell presentöppning då..

Hjälp mig med dagens största i-landsproblem! :p
 
En flaska bubbel blir väl jättebra. Det är ju faktiskt ingen tävling om vem som kan köpa dyrast och finast present ;)
 
Det är ju inte heller så att gästlistan bockas av vid presentöppningen. Är festen större än 7 personer lär ingen ens märka att du inte har en present. Framförallt inte om presentöppningen är en bit in på festen, när folk har börjat dricka. :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 061
Senast: cassiopeja
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 091
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 302
Senast: Petruska
·
Skola & Jobb Snälla kloka ni, hjälp mig ordna reda bland mina tankar. Jag har ett jobb, ett jobb som bl a innefattar en del kontakt med...
Svar
15
· Visningar
1 835
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Omplacera problemhund?
  • Tråden för spår
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp