Vad ska jag välja?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Showjumping
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 808
S

Showjumping

Ska köpa träns till "min" nya i Falsterbo (ej besiktigad än) och vet inte vad jag ska ha för pannband??

Det står mellan ett "namnpannband" från Fanzy Dog eller ett Schumacher pannband från Skara Hästsport (de med stora svarowski kristaller :d ).

Just nu lutar det åt Schumacher pannbandet men jag vet inte :p Hjälp mig att välja :D

Sv: Vad ska jag välja?

Inte säga så :p

Min ponny har ju det :D Med rosa prinsesskronor och allt haha!

hihi för nuvarande ja :p

Men den nya är en 170 hög läckerbit :d

Hade jag haft den plåboken så hade jag lätt köpt ett Schumacher :love:

Schumacher tröttnar du nog aldrig på, men risk att göra det med det andra.

Okej nu har jag bestämt mig för ett Schumacher :D

Majoriteten har röstat på Schumacher, namnpannband förlorade så nu kan du inte ångra dig!! ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 721
Senast: Dentaku
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 606
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 784
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka