Miran
Trådstartare
Sv: Vad ska man göra med böcker som inte får plats?
Ni hade ju massor med bra förslag, ju! det där med bytarhylla på biblioteket var en riktigt kul idé!
Det ska jag tipsa min bibliotekarie om!!!
Ge bort dem till arbetslösa bukefalister (och sådana med jobb ...) kan jag också tänka mig, men portot kostar jag inte på er om ni inte är i riktig nöd!
Och jag antar att jag måste skriva en lista på alla böcker och det orkar jag inte ...
Jobbet hade jag ju kunnat ta med mig till om jag nu inte satt hemma och skrev fler böcker som jobb ...
Jag ska ringa till sjukhuset också och kolla om de är intresserade. Och bookcrossing ska jag testa om/när jag får tid.
Tack för fin input. p.s jag tänker INTE elda upp dem!
Åtminstone ett av biblioteken i vår närhet har en "bokbytarhylla", så om man skippar att "byta" och håller sig till att bara "lämna" så kan man minska antalet böcker där![]()
Ni hade ju massor med bra förslag, ju! det där med bytarhylla på biblioteket var en riktigt kul idé!
Ge bort dem till arbetslösa bukefalister (och sådana med jobb ...) kan jag också tänka mig, men portot kostar jag inte på er om ni inte är i riktig nöd!
Jobbet hade jag ju kunnat ta med mig till om jag nu inte satt hemma och skrev fler böcker som jobb ...
Jag ska ringa till sjukhuset också och kolla om de är intresserade. Och bookcrossing ska jag testa om/när jag får tid.
Tack för fin input. p.s jag tänker INTE elda upp dem!