Vad ska ni ha på er i jul?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 2 836

Mirre

Trådstartare
Jag är lite sugen på denna
36-3427.jpg

Funkar det med röda strumpbyxor till tro? :p

Sv: Vad ska ni ha på er i jul?

Ska shoppa med frycken på lördag så tänkte kolla då :)

Jag tänker mig ett par mörkare röda, eller varför inte stay-upsen från "50 shades of grey" kollektionen hos kappahl? :p

Ett par mörkare skulle kanske passa, men inga klarröda.
Själv tror jag ett par over knee stickade strumpor i grått kan passa. Men kanske klänningen skulle varit något kortare då. Beror ju dock på hur lång du är. Den klänningen går över mina knän eller precis till och då syns det ju inte att det är over knee och jag vill att det ska synas.

Jag och min sambo ska ha på oss det här:

reindeer-costume-large.jpg

Tror vi kommer matcha mamma och pappa fint eftersom de ska klä sig såhär:

28029_L.jpg

Alltså, renar och pepparkaksgubbar är SÅ 2012! Själva går vi all in och satsar på KKK!

vl14019690_black.jpg

Tänkte inte köpa något nytt, så det får bli den här. Kanske har röda strumpbyxor till.

Jag brukar inte klä upp mig alltför mycket på julafton. Jag vill inte köpa massa finkläder som jag inte kommer använda igen så jag brukar försöka hitta nått som känns fint men som även funkar till vardags.

I år är jag lite sugen på att köra pennkjol och nån mysig tröja. Typ såhär:

hmprod
hmprod

Jaa, visst fungerar det med röda strumpbyxor, men jag tänker mig att allra snyggast vore det med några lite diskret mönstrade leggings eller strumpbyxor till.

Själv kommer jag förmodligen glida runt i myskläder hela dagen :love:

Jättesöt klänning! Men röda strumpbyxor skulle jag inte ha till den, om du inte tänkt ha en röd kofta till.

Jag har inte kommit så långt som vad jag ska ha på mig. Mitt (då) sex veckor gamla barn ska i alla fall ha tomtedräkt :p

catalogueImage

Vi ska ha en riktig avslappnat jul i år, så det blir något som är perfekt att gå hemma och mysa i.

Tänker mig denna:

04e3ff37be7bfd30eecf558c2db51562.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ Förra året hade jag en fantastisk jul. Vi ställde in julfirandet och det var lugnt och skönt helt utan stress. I år är det tvärtom. Det...
Svar
18
· Visningar
865
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Dottern vill vara tomtenisse i förskolans luciatåg och vi behöver en dräkt. Vill helst köpa i butik så jag är säker på att vi hinner få...
Svar
5
· Visningar
543
Senast: Mirre
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 947
Senast: Mirre
·
Mat Om ni bakar, vad ska ni göra för gott inför jul? 🤩 Jag tycker listan på allt gott jag vill göra bara ökar varje år 😂 Mina planer är *... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
5 449
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025