Vad ska ni ha på er i jul?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 2 836
Sv: Vad ska ni ha på er i jul?

Jag ska se ut ungefär som såhär:
612_164587138.jpg

(fast nu ser jag ungefär 2,5 år äldre ut).

Pga, ska jobba.

Åh, men det är ju ändå helt okej! Jag jobbar 16-22. Kul.

Kethets: Äsch, du har ju kidz. Jag tänker som så att jag kan ta den smällen och jobba julaftonskväll så att de som har små barn kan vara hemma. I framtiden kanske någon gör så för mig. :)

Kan ni inte fira jul på dagen då? Det brukar min partners familj göra, jullunch på dagen. :)

Mja, det hade jag väl kunnat tvinga familjen till om vi vore färre men nu är det min familj + bröder + sambo + sambos familj. Tror inte att alla anpassar sig efter mig :(

Äsch! Jag får äta risgrynsgröt på morgonen och får säkert nån liten julklapp av strumptomten. Sen har jag köpt en fin tomteluva som jag tänkte ha på jobbet så att pensionärerna blir lite glada och tänkte baka typ lussekatter eller nåt och ha med ett par till dem var. Det blir nog en helt rimlig jul :).

Bor släkten långt bort? Annars kanske ni kan syra upp någon lunch eller så i mellandagarna ändå? :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Förra året hade jag en fantastisk jul. Vi ställde in julfirandet och det var lugnt och skönt helt utan stress. I år är det tvärtom. Det...
Svar
18
· Visningar
865
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Dottern vill vara tomtenisse i förskolans luciatåg och vi behöver en dräkt. Vill helst köpa i butik så jag är säker på att vi hinner få...
Svar
5
· Visningar
543
Senast: Mirre
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 947
Senast: Mirre
·
Mat Om ni bakar, vad ska ni göra för gott inför jul? 🤩 Jag tycker listan på allt gott jag vill göra bara ökar varje år 😂 Mina planer är *... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
5 449
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025