Vad skriva i anmälan?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Widerberg

Trådstartare
Ska anmäla mig till en tävling, vilka uppgifter ska man skriva?
Ryttare, licensnr, ridklubb, häst, klass, telenr och vad mer? :confused:

Sv: Vad skriva i anmälan?

Man brukar kunna anmäla direkt på ridklubbens hemsida, det är det enklaste. Då vet man oxå att man får med alla uppgifter. Kolla om det går att göra så?? ;)

Jo man gör det på klubbens hemsida men det är genom vanlig mail. Skitdumt tycker jag :D

du kan ju ladda ner en färdig anmälningblankett från ridsports hemsida och bara fylla i och sen bifoga i ett mejl.

När man anmäler via mail så ska det alltid vara med godkänd anmälningsblankett från ridsportsförbundet, som skickas som bifogad fil.
Tyvärr så missar många det, trots att det står i TR att anmälan skall göras på godkänd anm,bl. (internetanm räknas som godkända)

Vår klubb tar inte längre emot anmälningar som inte är korrekt ifyllda. (alltså skickade som vanligt mail, utan bif fil) dom hamnar i papperkorgen direkt), står även på våra proppar att "felaktigt ifylld... eller liknande tas ej emot"

Hoppas det löser sig med anmälan och lycka till på tävlingen

Åhå :D Vilka klasser?

Sazalamel: Okej. Det står inget om godkänd anmälningsblankett i proppen.
Tack så mycket :)

90 och 1 m med båda hästarna. Den ena har varit i ett ridhus två gånger tidigare, så det blir spännande!:D

De heter förresten Sawanna T och California Son om du känner för att hälsa! :angel:

Vilka ska du hoppa?

Det blir ingen tävling för oss :cry: De krånglar på mammas jobb så hon
kan inte byta, och jag har ingen annan som kan köra :(:(:cry:

Hoppas det går bra för dig dock! :bump: Vi kanske ses på nån annan tävling ;)

*knapplån*
TS har fått svar på hur anmälan ska göras och på vilken blanket. Vem som ska åka på vilken tävling och inte hänvisar jag till Gnägg!

Därför låser jag tråden!

/B_A_L

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En svensk toppryttare har anmälts till Svenska ridsportförbundets disciplinnämnd. Enligt anmälarna har ryttaren piskat en häst upprepade...
Svar
17
· Visningar
2 699
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det finns stora brister hos flera ryttare gällande planering för träning och tävling med sin häst. Det visar en undersökning som Agria...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Gunnar
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka