Vad tävlar ni med för fyrhjulingar?

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare enanna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 099
E

enanna

Har redan en rockard som jag ska tävla i, men längre fram är det ju maratonvagn som gäller, fylhjuling.

Annars, känner någon till en liknande modell som är godkända för tävling?

Tacksam för svar:bow:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad tävlar ni med för fyrhjulingar?

Du får kolla upp vad vagnen har för spårvidd och vikt. Här hittar du de kraven, de skiljer lite beroende på häststorlek och klass: (TR V Bilaga 7)
http://www3.ridsport.se/ImageVault/Images/id_4748/ImageVaultHandler.aspx

Sen behöver du bygga på något som groomen kan stå på och hålla i sig i där bak.

Hur stor är hästen?

Varför vill du inte ha en "riktig" maratonvagn? Begagnade går att hitta till ungefär samma pris.

Jaså, VART? Har letat precis överallt känns det som.:confused:

Jag har hittat min nuvarande vagn på Hästnet. Förra vagnen fick jag tag i genom att sätta ut en köpesannons!

(Jag har PM:at ett tips också :) )

Senast ändrad:

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
720
Senast: yamyam
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 610
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka