Vad tror ni om..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _Mimmii_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 754
M

_Mimmii_

.. Hööks tolksele samt deras nya schabrak med cutback allround? (Ser ut att ha bra mankfrihet!) :) Gillar egentligen inte Hööks men men :angel:

Nån som har känt på schabraket eller nån som vet om tolkselen är bra?

Sv: Vad tror ni om..

Schabraket har jag ingen aning om men köpte tolkselen förra året och plasthandtaget gick av andra provturen:crazy:

Har tolkselen. Säkert haft den i 10 år. Funkar perfans! Vet dock inte om dom säljer samma nu som då.

Okej det låter ju inge vidare :crazy: Har du nått tips på nån annan tolksele?

Jag har det schabraket (om det är det som finns i rött, blått o grått). Tycker det verkar vara jättebra! Har inte tvättat det än dock. Har ett annat Showmaster som ändrade lite form efter tvätt men rätade ut sig när den fick ligga i "press".
Det med cutback är väldigt fint och tjockt, verkar vara bra kvalité. Men när det regnar blir det väldigt mörkt, inte som andra schabrak utan alla droppar syns mkt tydligt, så det ser ut som man ridit under ett vattenfall :D

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 410
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
396
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
879
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka