Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
"Snokrem" var ett nytt ord för mig Jag brukar kalla det nosrem jag!
TS: Tycker väl tränset ser helt okej ut. Färgerna passar hästen som förövrigt var väldigt söt
Men stör mig lite på att det sticker ut om man ska vara petig. Stick in remmarna i "hållarna" som du kan föra uppåt!
Sen är det ju inte fel att ha ett reservträns. Går ju köpa ett nytt som du bara använder vid speciella tillfällen och när det inte är dåligt väder etc
Jag har inte läst alla svar. men jag tycker tränset var shit fint =) har nästan ett lika dant det är brunt med vitt foder men inte riktigt så där. men själv har jag 4 träns jag byter mellan 2 pullar, som jag har när jag hoppar och 2 "vanliga" så de kan ju alltdiv vara bra att ha fler ett "fin" träns och ett du kan ha när du rider ut och de regnar oxå =) men det är ju inge fel på de där, ser ut att vara i jätte bra skick oxå
Inget fel på tränset - fina färger som passar din häst/ponny jättebra! Det är alltid snyggt med vitskodda träns - vare sig de är bruna eller svarta.
Skulle iaf rekommendera dig att ha ett extra träns, utifall nåt skulle hända med det du har. Det finns ju så fina träns till bra priser idag, så det behöver inte bli så dyrt.
Har själv två träns (köpte häst i april) och tycker det är bra att ha det så. Just nu har jag ett som jag använder när jag longerar honom och ett när jag rider honom. Alltid skoj att kunna variera lite!
Ett tips: Kika in på Haglunds hästprodukter - de har kalaspriser på jättebra täcken och även andra saker.