Vad var det för låt??

Presto

Trådstartare
Blir tokig! Lyssnade på radio nyss och det var en sån bra låt och jag vet inte vad den heter... TROR det var på P3.

Vad jag kommer ihåg (minnet är bra men kort) så var det en kille som sjung, nästan lite gällt, på engelska. Han sjöng typ "I need love" eller "I need to feel love" eller "I need love in my life" i refrängen. Vad jag fattade det som behövde han inte kärlek av någon specifik, utan bara känna sig älskad. Har googlat på alla möjliga sätt och inte hittat låten. Jag har inte hört den innan, så den kanske inte är jättepoppis (än) men den var riktigt bra.

Nån som vet vilken låt det kan vara?? Blir tokig...
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
629
Tjatter Jag håller på att bli tokig, har haft en låt fast i huvudet nu i flera dagar men jag hittar inte vilken låt det är! Det enda jag har att...
Svar
8
· Visningar
1 054
Senast: Mia_R
·
Äldre Ja ni läste helt rätt! 2018 års första Mellotråd är här!! :banana::banana::banana: Jag vet att ni har längtat ;) I morse presenterades...
Svar
7
· Visningar
824
Senast: MayGrace
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
3 732

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp