Vad vet ni om acanthosis nigricans?

rahl

Trådstartare
Vad vet ni om acanthosis nigricans?

Hur upptäckte ni det? Blev hunden botad? Hur? Berätta

Sv: Vad vet ni om acanthosis nigricans?

Är det en tax du har? Jag vet en tax som fick E-vitamin för att bli bättre. Vet inget om dosen eller hur det gick till slut eftersom taxen med familj flyttade strax efter man hade gått igång med behandlingen. Och så var det något med linolsyra eller linolensyra också. Har för mig att den fick någon olja som innehöll någon av dessa eller båda. Minns inte det är något år sedan. Hoppas att detta är till någon hjälp för dig och din hund.

Sv: Vad vet ni om acanthosis nigricans?

Ja det är en tax. Vi ska till vet på tisdag när vi kommer hem från semester.

Tack!

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har anledning att tro att min hund har ätit hästbajs som en järv kan ha kalasat på före. Upptäckte järvspår på hygget bredvid...
Svar
11
· Visningar
1 178
Senast: tanten
·
Hundhälsa Börjar med att säga att jag har kontaktat veterinär men jag vet inte om jag är hysterisk, igen. Min lilla hund knasade till en klo...
Svar
8
· Visningar
890
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa Hej Finns det någon solskenshistoria om diskbråck och spondylos ni kan dela med er av? Jag slutade med hästar för jag orkade inte med...
Svar
10
· Visningar
989
Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
877
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sommar-/höstföräldrar -25
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur