Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Den vägrar ansluta till vissa sidor, den står och laddar jättelänge sen står det 'Hoppsan, Google Chrome kunde inte ansluta' och så vidare. Några sidor funkar som vanligt, t.ex. buke, andra vill inte alls vara med.
Vaaad vill min dator och hur ska jag få den att sluta dumma sig?
Provat köra virusprogram? Det finns ett antal virus som gör just så. Hade själv ett som blockerade alla sökmotorer + alla sidor med datanördar där man hade kunnat be om hjälp
Har med haft samma problem med google chrome, testa att ladda ner mozilla firefox. Problemet försvann, eller så kan du även starta om modemet och även stänga av och på din dator
Jag har viruskört, provat utan trådlösa (alltså med kabel), prövat ie och mozilla, renewat ip, startat om routern, möblerat om bland kablarna, ändrat i brandväggsinställningar och alla andra möjliga inställningar, allt ni kan tänka er men inget hjälpte. Sen någon timme efter att jag gett upp, ja då funkar det felfritt igen.
Jag har samma jäkla problem och det är såå frustrerande!
Dom sidorna som jag ofta vill besöka är hööks och cdon men datorn vägrar
Har jag tur kan jag ibland smita in via en reklambanner, men nästa gång funka inte det heller.
Jag har ingen "föräldrakontroll" som stoppar något.
Startade du om datorn när du uppdaterat allt?
Emellan det fungerade och inte fungerade alltså?
När man ändrat saker kan ju omstarten vara just det som får det att fungera..
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Hästmänniskan En månad är ju inte lång tid om man tänker på avslitna muskler med mera. Låt det ta tid!
Har gått kurs i centrerad ridning för Anne och...