Vafan, är han en ödla?

Sv: Vafan, är han en ödla?

Min osnöpta får fralla när han har legat och sovit länge, har inget med glädje eller sex att göra.
 
Sv: Vafan, är han en ödla?

Våran hund juckar på svärföräldrarnas tik också.
Så jag hoppas det är normalt:rofl:
Men det är väl ett dominansbeteende också, eller?
 
Sv: Vafan, är han en ödla?

Det har inget med sexuellt att göra utan är en dominans handling så fullkommligt normalt.
jag skulle aldrig tillåta någon av mina hundar bete sig på det sättet.

Jag var lite ironisk när jag frågade om hon var normalt, vet att det är svårt att se genom internet ;)
Men i alla fall så är det verkligen inget jag tillåter henne göra.
 
Sv: Vafan, är han en ödla?

haha, ja det måste hon vara :P min tik är som fäst vid filtarna här hemma, hon "viker" ihop dom och juckar som om satan va bakom henne.
:D

en fråga bara :P
blir inte katterna arga??
kan inget om katter men min pojkväns mammas katt hade nog dödat hunden.. :crazy:

hihi :bow:

Den äldsta katten ger hunden en omgång ibland :p Dom andra två står ut.
Löper dom så verkar dom ju inte fatta bättre än att bara stå och vara tillgänglig för juck.
Haha gud vad det lät fult, men så är det faktikt :o :p
Men det är ju faktiskt inget jag låter henne göra, visst ser det lite roligt ut när hon är så stor, men någon måtta får det vara.
 
Sv: Vafan, är han en ödla?

Min tik på dryga ett år har sitt andra löp.
Hon juckar gärna på chefens äldre (kastrerade) tik. Jag har inte upplevt min tik som dominant, och hon har aldrig gjort så på någon människa heller.
Är det ändå ett dominant beteende? Kan inte tikar bli sexuellt frustrerade? Hon borde vara inne i höglöpet nu.

(Jag stoppar henne när jag ser det såklart.)
 
Sv: Vafan, är han en ödla?

Jag tror säkert att det är ett dominant beteende.
Men jag undrar precis som du, kan inte tikar oxå bli sexuellt frustrerade?
Typ när katterna och andra tikar löper?
 
Sv: Vafan, är han en ödla?

Det har inget med sexuellt att göra utan är en dominans handling så fullkommligt normalt.
jag skulle aldrig tillåta någon av mina hundar bete sig på det sättet.

Det behöver inte alls ha med dominans att göra. Mina hundar kan bli helknäppa när den ena löper (båda tikar, vara 1 kastrat) och den kastrerade juckar då gärna på löptiken. Jag ser helst att de låter bli, och de skulle aldrig jucka på mig, men det är högst odominant eftersom den som fortf. löper är högst i rang.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp