JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Väggalmanacka med marsvin?
Går det att få tag på?
Den behöver inte vara på svenska, eller ens på engelska, men man ska förstå vilket datum och vilken dag det handlar om.
Sv: Väggalmanacka med marsvin?
Tack!
såg den för några dagar sen, så började söka för fullt efter almanacka med marsvin, men den stod ju som kalender med marsvin...
Tack!
dock vet jag inte vad moderator tycker om alla länkar
Övr. Djur
Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
IT & mobiler
Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Utrustning
är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan.
Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Avel
Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar.
Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i...
2
Hiss eller diss - del 6
Samhälle Blev försenad och fick inte tag i en Vildmarken idag pga fel affär så tog en Celsius Electric Lemonade= som jag inte alls tyckte om...
_Elly_
23 minuter sedan
Svar: 1 121
Visningar: 72 335
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Äter mellis innan vi ska till stallet. Stig ska motioneras och sen ska vi packa inför träningshelgen hemma hos @Efwa :up:
Ninnurur
25 minuter sedan
Svar: 1 023
Visningar: 30 073
Allmänt
Brunstproblem?
Ridning Det enda som har fungerat är Oestress. Behöver jag snabb effekt så använder jag det flytande men annars funkar pulvret och det blir lite...
animalasia
Idag kl 14:52
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Bättre galopp, hon är inte naturligt i uppförsbacke där så som i traven. Utan man får hjälpa henne ganska mkt.
MattiZ
Idag kl 14:22
Svar: 68
Visningar: 5 771
Avel
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag utgår från det. Han ska iaf göra bruksprov i år (valfritt ridet eller kört) men jag är okej om han inte skulle vara mer än insutten...
Habina
Idag kl 14:15