JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jag har läst Väggen av Marlene Haushofer, en av de bästa böcker jag läst, och vill nu hemskt gärna se filmen.
Jag vet att den finns;
IMDB , men hur får jag tag på den?
Hittar en sajt på tyska när jag googlar, där jag tror man kan köpa den, men jag kan inte tyska, så jag kräver åtminstone engelsk text.
Hjälp?
Hästvård
Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad.
Mitt sex månader gamla...
2
3
Skola & Jobb
Hej alla bukefalos medlemmar.
Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast...
2
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
2
3
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Hakar på övriga, kolla in Östergötland samt områden runt Skara och Skövde :)
AbCdE
33 minuter sedan
Födda 2022
Avel Igår var Bob på genrep inför unghästtestet. Första gången på bortaplan, förutom skoning i särbons stall, han var väldigt spänd men...
Robina
Idag kl 06:02
Svar: 544
Visningar: 79 157
Avel
Födda-24
Avel Kan du förklara hur det ser ut, eller lägga upp en bild? Vad är halsringen gjord av? :) Jag har aldrig kört unga hästar i transport...
Jordgubbkiwi
Igår kl 23:48
Svar: 104
Visningar: 6 988
Avel