Bukefalos 28 år!

Vagn till ett långt barn

Derivata

Trådstartare
Vår niomånaders börjar redan växa ur liggläge på citycrossen och jag börjar planera för barnvagnsinköp nr 7...

Krav fullt liggläge även för vader och fötter. Stort liggläge över en meter. Bra fjädring för promenader på grusväg. Behöver inte vara bakåtvänd då vagnen primärt ska vara sovvagn. Inga små eller vridbara framhjul (för stadspromenader har vi en en underbar cityvagn)

Ska vara mysig och ombonad att bädda också.

Vad finns? Vad sover era lite större barn i?
 
Svårt, City Crossen är ju stor. Vår 3.5-åring sover fortfarande bra i den. Tillväxttakten minskar ju väldigt mycket runt 9-10 månader, tror ni verkligen ni behöver större? Kanske Emmaljunga Duo Edge eller nån Brio är marginellt större?
 
Har en brio happy med lufthjul, några år på nacken, med gott om plats för dottern som nu är 16mån och kommer räcka länge åt henne. Underbar fjädring och terränggående (kör offentliga road och plockar svamp medan hon sover ibland). Sittdelen är vändbar dessutom. Bästa vagnen!
 

Liknande trådar

S
Övr. Barn Tog hem våran emmaljunga citycross från dagis (den står bara som dagisvagn nu) och har insett att våran son på 2 år inte får plats i den...
Svar
5
· Visningar
1 866
Senast: saltahajen
·
J
Träning I september köpte jag en häst. Jag visste inte vilken häst jag ville ha, var öppen för alla förslag, men jag ville iallafall ha en...
2
Svar
25
· Visningar
2 407

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Häst
  • Hage
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp