Val av e-post

C

ChristinA

Idag har jag home.se och jag tycker att det allt som oftast är strul med den, den hämtar inte mejl och ansluter inte till servern öht. Och försöker man kontakta kundservice får man göra det via ett kontaktformulär, och de återkommer aldrig...
Jag har tröttnat!
Säker e-post leverans och bra service, vad rekomenderas???
Mvh Christin
 
Sv: Val av e-post

den som din internetleverantör tillhandahåller? tex bredbandbsbolaget eller så? :o den betalar du för så de har ju en plikt att fylla vissa krav liksom...
 
Sv: Val av e-post

Ja, jag har funderat på det. Det borde ju vara "säkrare" än att bara haffa någon på Internet.
Vi har nog spray tror jag. Får kontakta dem och kolla.
 
Sv: Val av e-post

Jag slår, som vanligt, ett slag för Yahoo-mail.
 
Sv: Val av e-post

Har tecknat mig på spray nu så får vi se om jag får det att fungera!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 658
Senast: Lhas
·
Äldre Fick detta på mailen och undrar om någon går på sånt här längre och betalar in summan det som står nästan längst ner " m, de enda pengar...
Svar
5
· Visningar
1 396
Senast: Billy
·
Trav Jag har länge siktat på att betäcka mitt sto 2012. Har (som de flesta andra av oss travnördar) lusläst hingstkatalogen hela våren för...
Svar
11
· Visningar
2 070
Senast: Nafayette
·
IT & mobiler De senaste dagarna har Comhem haft stora problem med e-posttjänsten. Enligt Comhem ska det mesta nu fungera igen, men det gör det inte...
Svar
4
· Visningar
1 092
Senast: cissiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp