JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Idag passade jag på att filma lite snuttar när jag körde hundarna, så här kommer nu ett klipp på min gosbebis Boss när han gör det han ska göra!
Vi har en del kvar att putsa på på baksidan av hämten och flankeringarna i fösningen, och inte blev det bättre av att matte hade fokus på kameran
Han är född september 2009, Gränsvallarens Zolo - Krydds Yerba
http://www.youtube.com/watch?v=25fmoiCF9nk
Sv: Vallningsklipp
Kul att se, Migo. Vad fin han är och vilken duktig kille. Roligt är det också, det syns.
Det är så kul att se en arbetande hund "in action".
Jag är jätteimponerad av både dig och Boss. Själv vill jag någon gång ha får, men en vallhunds arbetsbehov skulle jag nog inte orka med.
Vad häftigt att se! Tycker han är störtfräsig och att vallning är imponerande att kolla på. Snyggt jobb Migo och Boss!
När man ser detta, blir man lite ledsen över alla BCs som inte får jobba
Jätte roligt med vallningsfilmer på Buke
Ser fint ut Migo!!
Håller med Ravishing, jag blir med ledsen över BCs som inte får jobba....
Nu ska min iaf få göra det....Sortera våra tackor i efm och imorgon är det invallning av kvigor!!
Gravid - 1år
Ja hur tänker ni om denna situationen:
Sonen 9 månader älskar sin hund. Men han är väldigt elak mot honom.
Några av de saker han...
10
11
12
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det spelar ingen roll. För en liten hund lär det inte bli så stor prisskillnad heller, men generellt är receptbelagda preparat lite...
Malibu_Stacy
53 minuter sedan
Svar: 1 417
Visningar: 87 181
Hund
Somna in hemma
Hundhälsa Det är min mardröm att de ska somna in sådär pang bom. Vet inte om jag hade klarat av det. 💔 Det är hemskt att ta beslutet men då kan...
mysboll
56 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 1 678
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Åh, mammas bästa kompis hade en katt vid namnet Smulan som gick bort häromdagen 🥺 Men hon skulle ha fyllt 20 år i sommar och det gick...
Asko
Idag kl 13:14
Svar: 1 192
Visningar: 63 270
Katt