Bukefalos 28 år!

Lamborghini

Trådstartare
Jag har tv-möbel och vardagsrumsbord i valnöt från Mio, suuuperfint. Nu ska vi flytta till nytt o skulle behöva utöka vardagrumsmöbleringen.. Dock kan vi inte köpa allt i valnöt än för det är för dyrt när vi har massa andra utgifter med kommande bebis osv.

Vad kan man kombinera detta träslag med? Vitt..? Golvet är i nåt annat träslag. Låter illa :D

Golvet i vardagsrummet, 5:e bilden

Överdel o underdel Tv-möbel, bordet i samma serie
 
Senast ändrad:
Sv: Valnöt

Jag har en kombination av valnöt och vitt och det fungerar alldeles utmärkt!

Så här såg det ut där vi bodde förut.

teven_1191766887_2171374.jpg
 
Sv: Valnöt

valnöt och vitt är fint :) (om man gillar valnöt :angel: ) det kan vara snyggt med vit vit vitt men kul även med lite trä och mer mörkt/rustikt som bryter av tycker jag :) sätt lite vita detaljer på möblerna i valnöt.... så ser det ut att höra ihop mera :idea:

själv är jag sucker för vitt och svart och gammalt trä.... lite huller om buller.... :)
 
Sv: Valnöt

valnöt och vitt är fint :) (om man gillar valnöt :angel: ) det kan vara snyggt med vit vit vitt men kul även med lite trä och mer mörkt/rustikt som bryter av tycker jag :) sätt lite vita detaljer på möblerna i valnöt.... så ser det ut att höra ihop mera :idea:

själv är jag sucker för vitt och svart och gammalt trä.... lite huller om buller.... :)

Hur kan man inte gilla valnöt? :eek: :D

Smart med detaljer i valnöt!!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp