Valpar på G

Miiip

Trådstartare
Nu är Adina parad igen. Med en fransk hund vid namn Nulon. Jätte snygg kille med samma "skänhetsfel" som Adina :D
Får se om det går bra. Förra gången krävdes det två parningar för att hon skulle bli dräktig. Får hoppas på att vi slipper åka tillbaka den här gången också :)
Längtar redan efter bollarna :love:
 
Ja Adina har ett öra som inte hänger ner. hon är phaléne och ska ha öronen neråt men det ena har rest sej lite. hon lämnar dock väldans fina valpar med STORA hängande öron. Även hanen har ett öra som inte hänger riktigt neråt men han lämnar också väldigt fina öron på sina valpar :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 530
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 279
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
3 955
Senast: Hermelin
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 754

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp