JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos
Trådstartare
Trådstartare
Revontuli
Startdatum
Startdatum
5 Jan 2006
Svar
Svar
22
Visningar
Visningar
2 997
Sv: "vanlig" leende smiley?
Jag tycker att den är ledsen, eller lite missvisande.
Exempel:
Är det någon som vet hur man sadlar en häst
Där passar den!
Finns sadeln i rosa
Där skulle jag vilja ha en glad fråga smiley:
?
Men jag håller med dig, Bukes smileys är mycket snyggare än många andra
jo bukes är bäst. saknar alltid dom när jag är på msn
är det bara för mej eller har det hänt för andra också att smileyordningen ändrades? dom är inte på samma plats som dom var för ett tag sen. (här skulle det passa med en
fast utan dom röda kinderna)
För mig var dom huller om buller i samband med segheten men nu är dom tillbaka på ordinarie platser (tror jag
)
Bukefalos
Bukefalos har varit onåbar flera timmar idag. Jag trodde först att det handlade om de problem vi sett lite av den senaste tiden och...
Bukefalos
Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Anläggning
Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Kläder & Bli fin
Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Tatueringstråden, del 4
Kropp & Själ Jag är astråkig och har gjort de flesta av mina hos samma tatuerare (räknade ut att jag gått till henne i 16år, tänkte lite knas igår...
Liten
7 minuter sedan
Svar: 1 773
Visningar: 231 936
Allmänt
Vad läser du just nu?
Kultur Jag läser just nu Halva Malmö består av killar som dumpat mig av Amanda Romare, som del av den inofficiella bokklubben jag startat med...
Mineur
14 minuter sedan
Svar: 1 603
Visningar: 74 821
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Har duschat och bytt plast över den nya tatueringen (som idag känns som en väldigt snygg lårkaka :rofl: ), diskat och plockat lite...
Liten
17 minuter sedan
Svar: 1 569
Visningar: 56 223
Allmänt
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Det här är min erfarenhet också. En duktig hovslagare kan i sammarbete med veterinär diskutera både saker som uppstått (och som avviker...
Elo
Alldeles nyss
Svar: 794
Visningar: 62 421
Vård
Chat GPT
Gnägg Jag bad om ett igångsättningsschema för en häst som vilat hela vintern. Fick ett rätt tufft schema med ridning varje dag. Påpekade då...
Habina
9 minuter sedan
Köpa stolpar
Anläggning Ja det blir väl till att köpa 10 cm då, tyvärr var dom 3 meter så blir att såga av dom.
aglaonema
9 minuter sedan