Vanligt rakt bett med tungfrihet

Johanna.Ingvarsoon

Trådstartare
Hej... Är det någon som vet var man kan köpa ett sånt bett? jag har letat överallt men är inte människa till att hitta ett.. Snälla hjälp mig någon! :bow: Tack på förhand/ MVH Johanna

Sv: Vanligt rakt bett med tungfrihet

I stil med detta?

85053_4_74_p.jpg

Har för mig sprenger har ett rakt med tungfrihet. Detta ser ledat ut.

Edit: Dom brukar kallas korrektionsbett för övrigt. Kanske hittar nåt om du googlar på det? :)

Senast ändrad:

På mitt raka med tungfrihet står det PRIME...

Du kan väl be din ridsportaffär ta hem ett om det går...

Det ser precis ut som mitt *Magic Bit* som jag köpte i england för £9! Mitt har bara lite mindre ringar. Var har du köpt ditt?? :banana: :banana: :banana:

På EKO för flera år sedan...

Just detta bett sålde jag i somras på T**a, då jag inte har någon häst som behöver 13.5 cm längre...
Så nu har jag bara ett kvar som är 12.5 cm....ifall jag nu skulle skaffa en grövre häst senare i livet...;)

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 210
Senast: sweep
·
Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
195
Senast: Angel
·
Katthälsa Hej! Min 16 årige hane har hypertyreos (bra T4 värde nu m h a medicin Apelka vet) samt så har han jättemycket artros, särskilt i...
Svar
10
· Visningar
834
Senast: Joppsa
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 849
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka