JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Var hittar jag rosa hårfärg?
Sv: Var hittar jag rosa hårfärg?
På mitt mörkbruna så blir det lila/rosa skiftningar
Men på svart vet jag inte
Sv: Var hittar jag rosa hårfärg?
Kan du inte lägga in en bild?
Blev nästan sugen av denna tråden
men har nog för kort hår för att det skulle bli snyggt...
Kropp & Själ
Nu är jag lite förvirrad och klockan är sen men jag hoppas någon kan svara här ikväll.
Jag ska operera foten i morgon och har fått köpa...
2
Kropp & Själ
Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Kropp & Själ
Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Kropp & Själ
Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Jag har en liknande störning. Jag måste just nu hantera en stor mängd dokument... varav väldigt många är skrivna av någon med vad som...
athena_arabians
15 minuter sedan
Svar: 1 789
Visningar: 91 970
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Tror ni att man kan sälja sin mage på blocket? Hade telefonuppföljning med onkologen i fredags (ingen ny tillväxt :up:) och han skulle...
Ninnurur
18 minuter sedan
Svar: 612
Visningar: 17 596
Allmänt
Lekstuga
Småbarn Jag hade (mina föräldrar har kvar den) en sån lekstuga med full takhöjd men eftersom den inte är isolerad alls och saknar indragen el är...
Blyger
22 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 201
Barn