Var kan man ha praktik?

Modig_Korn

Trådstartare
Ska ha VFU om någon månad, och det kommer jätte fort inpå. Hela min klass hade helt misskalkulerat när vi skulle ha praktik och trodde det var på hösten nästa hösttermin. Lyckligtvis är vi bara fem stycken. Har börjat spåna i var man skulle kunna ha praktik och ringde idag till flera olika (kommun, länsstyrelse, turistbyrå) sistnämnda gav bara nummer vidare till en person inom planering. Har ringt till honom och en på kommunen och fick vidare info om hur man ansöker till länsis. Men jag försöker spåna i vilka fler ställen man kan ha praktik på? (På min lista finns även regionmuseum och trafikverket men de är ganska långt ner på listan över platser jag är intresserad av att praktisera på). Så... Jag tänkte kanske att buke är bra på att spåna...

Min utbildning förkortad i ord: Ekologi, artkunskap, geologi, samhällsvetenskap (kulturgeografi), arkeologi, historia, landskapsanalys, landskapsvärdering, fysisk planering och MKB. (Samt GIS men det är jag så dålig på att det tänker jag låtsas in i det sista att jag inte kan).
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp