var kan man hyra släp? kostnad?

misan

Trådstartare
ja, ni ser frågan.. har funderingar på att hyra släp på hästens nuvarande hemort och köra hem och lämna släpet här, men vilka hyr ut? jag har ingen koll på sånt. (eller ta med släpet ner igen, om det behövs. men inte förrän två veckor senare isf.)
vad skulle det kosta ung.? resan är ca 30 mil.

kan tillägga att det skulle vara i närheten av bollnäs som släp behövs.

Senast ändrad:
Sv: var kan man hyra släp? kostnad?

Vissa bensinmackar hyr ut släp och transporter. Kolla den dem. Vet att shell har på en del ställen iallafall...

Sv: var kan man hyra släp? kostnad?

Det finns ingen som hyr ut 'one way', dvs du kan inte hyra på en ort och lämna på ett annat, som du kan med vanliga släp. Tyvärr. Många är vi som med ljus och lykta sökt sådant alt, men det finns inte. Så den lösningen kan du tyvärr glömma.

Släphyror via mackar brukar lika på kring 300 kr/dygn, så det blir dyrare att hyra släp i 2 veckor än skicka hästen med transportör.

Försök hitta någon som privat är villig att låna ut släpet i två veckor mot ersättning istället!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 418
Senast: Johanna1988
·
Utrustning När ska man egentligen ge upp och bara köpa ett nytt släp istället? Hur mycket tid och pengar är egentligen rimligt att lägga ut på ett... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 079
Senast: Buck
·
Relationer Hej! Jag skriver under nytt konto för att slippa bli igenkänd. Jag har varit tillsammans med samma man i närmare 30 år och har under... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
21 441
Senast: Tufs
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
4 002
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025