Var ligger tävlingen?

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare AmelieA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 707
A

AmelieA

Jag vill åka och titta på fälttävlan som kommer vara på Stockholms fältrittsklubb den 6-7 september, eller? Jag har gått in på Svenska ridsportförbundets hemsida och försöker på fram lite info, men förstår ingenting. :confused: Någon som vet exakt var det kommer vara någonstans och vid vilken tid? :)

Sv: Var ligger tävlingen?

SFK ligger vid storängsvägen inne i stan strax bakom stadion och mitt emot K1.
http://www.sfk.a.se
Tävlingen kommer nog pågå hela dagarna med dressyr och hoppning på lördagen och terrängen på söndagen, om dom inte gör några ändringar från tidigare år.

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
762
Senast: Badger
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 146
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 209
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 063
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka