Bukefalos 28 år!

Vår/sommarjacka

Mirre

Trådstartare
Vad har ni?
Behöver något annat än min skinnjacka, något bekvämare och något mindre svart :p
 
Vad har ni?
Behöver något annat än min skinnjacka, något bekvämare och något mindre svart :p
Jag har två skinnjackor, en svart och en brun. Så har jag en svart trenchcoat och en marinblå skepparjacka. Och så har jag diverse annat beroende på vad jag ska göra. Är jag ute och rider har jag en väst eller en mer vindjacka på mig, är jag på skjutbanan har jag liknande fast andra osv. Är det lite finare väder sätter jag på mig en kavaj med en halsduk ifall jag ska vara ute tills kvällen osv.

Man kan ju inte bara ha en jacka man har till allt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Får man ha det? Ska göra slätröntgen imorgon och det står i papperna att jag inte ska ha smycken på mig men insåg just att bh:n kanske...
Svar
6
· Visningar
905
Senast: Zpunk
·
Kläder & Bli fin ”Haglöfsjackan har blivit en symbol för den svenska gängkulturen.” SvD Jag hade ingen aning och kommer fortsätta köpa Haglöfskläder...
2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: hastflicka
·
Trädgård & Växter Har en buske i min närhet med massor av bär. Men har aldrig ens lagat mat med enbär från affären. Hur ska de se ut när de är mogna att...
Svar
15
· Visningar
812
Senast: MiaMia
·
Utrustning Jag behöver tips på bra säkerhetsvästar, vill gärna ha en bekväm väst men jag vet inte riktigt vilka västar som ändå är någorlunda...
Svar
7
· Visningar
784
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp