Vara fräck?

T

Tomaten

Är kanske fel forum men det handlar ju ialalfall om stall :D
Jag skall flytta till ett stall där det nu inte finns några andra hästar, dom som äger stall tänker INTE sätta ut någon annaons utan jag får prata med dom jag vill och så dära!
Men nu funderar ajg på att lägga ut en radannons här på buke om det finns någon som vill dela stall med mig, är det att vara för fräck mot de som äger stallet? :confused:

Har dom sagt att du själv ska hittat nån som vill stå i stallet med dig så är de väl helt OK att du sätter ut en annons, tycker jag. :smirk:

nu har jag varit så fräck så jag ahr gjort det ialalfall :eek:
men de e välla ingen som nappar ändå! :(

Du kan ju också svara på annonser där folk letar stallplats. Då har du ju gjort 2 saker, både annonserat + svarat på en massa stallplatser sökes...Sätt upp några lappar på stan också. Det verkar ju vara fritt fram...

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 639
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 004
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 979
Senast: lilsan
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
2 080
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår