Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har köpt ny dator och försöker nu skapa "Recovery Disc's" i fall att.....
Har köpt vanliga DVD+R som enligt supporten ska fungera men när första skivan är nästan färdig (efter 30 min) så kommer ett felmeddelande att det är fel på skivan
Har provat göra om med ny skiva men med samma resultat. Är det för dålig kvalitet på skivan? Eller varför funkar det inte?
Ibland kan det vara fel i tillverningen på DVD-skivorna. Vid ett tidigare tillfälle fick jag ett helt 100-pack som inte fungerade (testade att bränna ett antal, men det fungerade inte) och jag kontaktade säljstället, som kollade (ja, de var feltillverkade!) och som skickade ut en ny omgång skivor! Suveränt! Så kolla med säljstället om de fått fler kunder som anmält att det inte går att bränna in på skivorna!
Ibland kan det ju också vara att man inte kan använda DVD+R, utan istället skall använda DVD-R skivor. Dubbelkolla i instruktionerna till datorn, bara för säkerhets skull!
Hundträning Det var en allmän reflektion och en trådstart hindrar inte allmänna infallsvinklar. Jag tipsar inte TS, det går att sålla om man inte är...