Kookaburra
Trådstartare
Alltså... varför säljer folk begagnade hästgrejer för sånt överpris? På hästloppis säljs det för en spottstyver i jämförelse med på ex Hästnet, där det ibland går att hitta vissa grejer billigare nytt! Man får verkligen jobba om man ska fynda på internetloppis.
Vad är skäliga priser för för begade grejer? Det skulle vara kul att höra vad ni kan tänka er betala.
Det är klart att allt beror på, men kanske det går att göra några riktlinjer? Kanske?
Vi kan se det som förslag på prissänkningar kanske? Och vem ska eg betala frakt?
Jag förstår att allt är relativt , men kanske någon fingervisning kan göras ändå? Förslaget är en prissänkning i %, men kom gärna med egna förslag om ni kan/vill vara specifika. Ni kan ju själv välja en produkttyp om ni vill, jag ger förslag här på täcke, träns, benskydd. Kom gärna på egna... Kan man sälja vissa märken dyrare än andra? Alltså vilka märken håller bättre i pris osv..
Härja loss på ämnet!
Förslag:
% Helt nytt (ex. fel storlek)
% Använt några gånger
% använt, men helt okej skick, ser halvnytt ut
% välanvänt men helt
% välanvänt men med någon reva (behöver lagas)
Vad är skäliga priser för för begade grejer? Det skulle vara kul att höra vad ni kan tänka er betala.
Det är klart att allt beror på, men kanske det går att göra några riktlinjer? Kanske?
Vi kan se det som förslag på prissänkningar kanske? Och vem ska eg betala frakt?
Jag förstår att allt är relativt , men kanske någon fingervisning kan göras ändå? Förslaget är en prissänkning i %, men kom gärna med egna förslag om ni kan/vill vara specifika. Ni kan ju själv välja en produkttyp om ni vill, jag ger förslag här på täcke, träns, benskydd. Kom gärna på egna... Kan man sälja vissa märken dyrare än andra? Alltså vilka märken håller bättre i pris osv..
Härja loss på ämnet!
Förslag:
% Helt nytt (ex. fel storlek)
% Använt några gånger
% använt, men helt okej skick, ser halvnytt ut
% välanvänt men helt
% välanvänt men med någon reva (behöver lagas)